недела, 29 април 2007

Нов пост-денес бев на Матка :)

И еве, конечно бидна. Нов пост од мене. Но, што да правам не ми доаѓаше инспирација.

И што?

Мораше да пијам 8 саати, за да напишам нов пост. Ако, штом така било пишано, нека биде.

Значи вака. Денеска, недела (29 април) бевме на целодневен пикник, на Матка, кај другарчето ми Васил. такозвани Васо. И беше одлично. Не знам дали беше одлично, ради скарата, која Васо и Чало ја подготвија (која впрочем беше лудило), или ради алкохолот, што би рекол другар ми Дамјан, Алкооол (тука Х не се слуша). Али во секој случај супер беше. И сакам пак, па што? Што ми можете...

Него, во моментов, додека го пишувам постов, се расправам, со еден од истакнатите челници на Слободен Софтер, т.е. Миша, за достапноста на Линукс и неговите диструбуции. Па што? Страшно ли е ако барам повеќе user friendly околина? Нормално дека не е страшно, но кој да разбере. Се додека не ми го направат Линуксот прост, како Windows, ќе им порачам искрено КОЈ ВЕ Е*Е?!?

Таков сум бе. Туп и глуп. Неќам да се замарам, и знам што сакам. И доста ми мрчите, знам дека се е пиратско кај мене, но тоа е, што да правам. Е*аве тоа пингвините импотентни. Напрајте го по user friendly, па тогаш ќе разговараме. А не овака. Аррргх, ме љутите, што уопште ова го пишувам.

А баш сакав да пишувам за Матка. И како беше, убава, рекичката. Како мирно течеше, без никој да се замара со тоа што Ричард Сталман или Бил Гејтс, денеска доручкувал или не дај боже, не доручкувал. Ууууу страшно, it is so scary. Значи муабетот ми е, ЖИВЕЈТЕ СИ ГО ЖИВОТОТ , кој како сака, и доста се фурате.

А за Матка, ќе ви пишам пак, кога ќе ми пројде љутината од ова мрсниве “пингвини“, кој што стварно многу замараат, или што би рекле fellow београџани, смаараат брате, мајке ми.

Поздрав!

7 коментари:

Миша Поповиќ рече...

кога ќе те спука најновиот ворм, вирус, тројанец или што ти ја знам... коа нема да можеш да читаш дрм-увани пдф-а, филмови, музика...

... супер ќе ти дојде - јузер френдли виндоузот... кој во најмала рака ќе ти биде... анјузабл

Vladimir рече...

Леле сега ме уплаши!

А што ако користам одличен open source анти-вирус, и кој многу добро ме штити од тие страшни вормови, вируси, тројанци...

Стварно, барем можевте некоја подобра причина од тие горе наведените, да спомнете, вака ептен останав без одговор.

Бухаха...

I am so fucking goregous!

Анонимен рече...

Овој блог станува се поинтересен:)

bluessence рече...

Се согласувам со Даниела и мислам дека не постои друг начин да се разрешат некои нешта, освен преку проверениот метод на тепачка. Во овој случај, Linux vs. The Others.

Дамјан рече...

a) Не е страшно да сакаш нешто што е по user-friendly.... НО, windows не е по user-friendly од Linux, можда и е за некои работи, за други не е (кои во Linux ти работат out-of-the-box а во windows ниту работат ниту може да работат). Тоа што го кажуваш е МИТ.

б) Не е проблемот што користиш пиратски windows, проблемот е што и тој windows ја зголемува вредноста на windows платформата (мрежни ефекти, ово-оно, треба ли да објаснувам?), а на штета на конкуренцијата.

в) Windows платформата (како и секоја затворена платформа впрочем) е штетна за слободен развој на економијата, за развој на технологијата, за градење на знаење, штетна е поединечно за корисницте (DRM, шпионирање и сл).

Сума сумарум, инвестирање време, пари во windows и во неговата мрежа на вредност, е инвестиција која ќе се искористи против тебе, директно или индиректно (преку назадување на општествените гранки).


Иначе и ја супер си поминав викендов, иако може не пиев многу, али затоа денес можам порационално да ти одговорам :)

tagged as: drunken fool :)

Миша Поповиќ рече...

Владооо... јузер френдли ти е блогот? Знаеш да пишуваш html или тоа за тебе го праи wysiwyg едиторот?

Епа и тој е направен со помош на слободен софтвер. Доколку не беше слободен, веројатно е дека нема да можеше воопшто никој да понуди бесплатен блог сервис така лесно како што тоа изгледа дека овие дечки од Google и Blogger го праат.

Второ, тоа што ти немаш волја да научиш, не значи дека не е јузер френдли. Слободнот софтвер отсекогаш бил јузер френдли, бидејќи можеш, ако знаеш, што сакаш да правиш со него.

Тоа што ти бараш е да ти личи на Виндоуз, како демек тоа да е стандард за десктоп оперативен систем. Епа, Владо, тоа не мора да е така. Но, и покрај тоа што не мора, Линукс се повеќе станува лесен за користење, и веројатно единственото ограничување што постои е дека некој неќе да се замара да мигрира. Сепак, тоа само по себе не значи дека не е јузер/конзумер френдли. Патем, од лично искуство, Виндоузот е прост се додека нешто не ти откаже... а после тоа е компаративно потешко да го средиш полесно отколку што тоа можеш да го направиш со било кој линукс.

За крај, ме нервира коа некој претпоставува дека знае што е вредното а што невредното од работите со кои човек се замара. Значи муабетот ми е, животот се состои од замарање со работи и тоа значи да си го живееме животот. Дали се замараме со вистинските работи, тоа е прашање на друга дебата. Но да се замараме со слободен софтвер или слободна култура, сигурно дека не е бесполезно, денес кога технологијата завзема значаен дел од нашиот живот.

Исто како тебе да ти кажам живеј си го животот не се замарај со политика. Глупости се тоа

Анонимен рече...

World Of Warcraft gold for cheap
wow power leveling,
wow gold,
wow gold,
wow power leveling,
wow power leveling,
world of warcraft power leveling,
world of warcraft power leveling
wow power leveling,
cheap wow gold,
cheap wow gold,
buy wow gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold
buy cheap World Of Warcraft gold w3g6y7rq